Vi använder cookies på den här webbplatsen. Vissa behövs för att sidan ska fungera korrekt (funktionella). Andra för att analysera hur vår webbplats används (statistik & marknadsföring).
Läs mer om cookies här.
Vi ställer höga krav på oss själva när det gäller kvalitet, miljö, arbetsmiljö och hur vi uppför oss. Samma höga krav som vi ställer på oss själva, ställer vi även på de leverantörer som vi samarbetar med. Vi ska vara en prioriterad kund hos våra leverantörer. För visst ska vi på Strängbetong välja våra leverantörer med omsorg, men ni ska också välja oss.
Tillsammans utvecklas vi och blir ännu bättre. Vi utökar samarbetet med de leverantörer som fungerar bra och avslutar samarbetet med dem som fungerar mindre bra. På så sätt förflyttar vi vår inköpsvolym från småköp till att bli mer selektiva. Det gör att vi får bättre förhandlingsstyrka, starkare relationer och ett mer jämlikt förhållande mellan köpare och säljare.
Allmänna avtalsvillkor
Allmänna avtalsvillkor för inköp av material och tjänster för Strängbetong
Allmänna avtalsvillkor för inköp av material och tjänster för Strängbetong (EN)
Uppförandekod leverantörer
Uppförandekod leverantörer Consolis Strängbetong
Uppförandekod leverantörer Consolis Strängbetong (EN)
Fakturering
Faktureringsvillkor Strängbetong
För övriga frågor kring fakturor och betalningar vänligen maila direkt till Ekonomi supplier@strangbetong.se
Visselblåsartjänst
Inom Consolis finns en visselblåsartjänst. Den berör medarbetare inom koncernen och innebär att medarbetare förväntas rapportera eventuella missförhållanden och oegentligheter i verksamheten. Det kan röra sig om, exempelvis, allt från mutor, korruption, till missbruk och trakasserier.
Visselblåsartjänsten administreras av en extern leverantör och här kan medarbetare rapportera eventuella missförhållanden anonymt.